Hősök : Heroes 5 nevezetes hősei. |
Heroes 5 nevezetes hősei.
Bozsó Máté 2007.04.13. 22:39
Itt azokról a hősökről van szó akik szerpelnek a játék akasztásában.
Üdvözöllek a Heroes of Might and Magic® V magyar weboldalon. Négy nagysikerű epizód után ez a körökre osztott stratégiai játék óriási lépést tesz egy új generáció meghódításának érdekében. Hihetetlen 3D-s képek, áttörő stratégiai küzdelmek, innovatív multiplayer és RPG elemek teszik még lenyűgözőbbé ezt a játékot. Fedezd fel Ashan veszélyes világát és vezesd hadseregeidet és hőseidet a végső győzelemre!
Légy üdvözölve ebben a mágikus világban...
Megjelent a Heroes 5-mini verziója mely interneten játszható. Mivel angol nyelvű ezért nehéz a regisztrálás de ha sikerül tiszta király azt egész. Magam is játszom vele. Íme a honlap címe: www.heroesmini.com
Haven hősei
Isabel
Isabel a Greyhound Duchy uralkodó család egyetlen gyermeke. Elszigetelten nevelkedett, csak dadák és szolgák vettek körül, míg a háború el nem kezdődött. Most, hogy a háború kitört, a fiatal királynő úgy érzi, a birodalomnak szüksége van rá. Elkötelezetten igyekszik megvalósítani céljait, még ha gazdagságán és nemességén kívül nem sok dolog segíti is a harcban. |
|
Godric
Godric lovag minden katona példaképe. Bárhol tűnik is fel, megjelenése tiszteletet parancsol. A csapatok zászlója alatt kérdezés nélkül megbíznak benne, jelenléte a csatatéren pedig garantálja a győzelmet. |
|
Freyda
Az Imperial College of Strategy diákjaként gyakran meglepte oktatóit merész megoldásaival és váratlan taktikai megvalósításaival. Freyda mindig türelmetlenül várja a következő összecsapást, hogy kipróbálja kedvenc taktikáit. Sokan úgy gondolják, csak azért kapott előléptetést, mert Godric lánya, azonban számos győzelme és példás vezetése még a legtöbb cinikus kritikust is elhallgattatta. |
|
Necropolis hősei
Lucretia
Magához csábította a Necromancers világa és maga Sandro, s az ex-Bull Duchy grófnő azonnal élénk érdeklődést mutatott mind a vér, mind a hatalom iránt. Egy még élő tehetséges kurtizán; Lucretia vámpíri ölelése biztosította számára néhány évszázadra hogy élesítse természetes csábítási és politizálási adottságát. Az Undead Hercegnőért harcolók sorában ő a szellemi és erkölcsi vezető más vámpírok számára, akik kalandjainak újjáéledéséről álmodnak. |
|
Naadir
Naadir lenézi az emberek világát, annál is inkább, mivel Necromancer szövetségese. Számára a tökéletesség a csupasz lélekben lakozik, megtisztítva anyagi tisztátalanságától. Ismeretei a lelki világról segítik a csatamezőn, hogy rabul ejtse az ellenfél lelkét és azt saját csapatai megerősítésére használja. |
|
Raven
Végigélte a háborúkat, amik elválasztották a korábban baráti Necromancerst az Ezüst Városok Mages-ától, s ezek során közvetlenül látta a varázslatok romboló hatását az Undead seregeken. Azóta annak szentelte magát, hogy megtalálja a módját az ellenséges varázsdobók erejének gyengítésének, támadásaik gyors és hatékony visszaverésének. |
|
Zoltan
Zoltan sok élőholt vezető közül az, aki Silver Cities mágikus világában is jártas. Saját Necromantic készségeit egyesíteni tudja a misztikus varázslatokkal. Amint egy varázslatot használ egy ellensége, az a tudás megsemmisül, amíg Zoltan a csatatéren van. |
|
Inferno hősei
Agrael
Agreal az a hős, aki nagyon gyorsan bejárta a ranglétrát és mára Demon Sovereign legmegbízhatóbb jobb keze lett. Becsmérlői vakmerőnek és túlon-túl ambiciózusnak tartják. Kimért erőszakosságával kivívta magának, hogy rettegett és tisztelt vezetője minden csatának. |
|
Biara
Vitathatatlanul a legveszélyesebb fegyver Demon Sovereignban. Legendás képességekkel rendelkezik, tehetségét mind a csábításban, mind a gyilkosságban és a beszivárgásban tudja kamatoztatni. Ha a helyzet rosszra fordul, Kha-Beleth Biarához fordul. |
|
Erasial
Erasial az a fenevad, akinek veleszületett tulajdonsága a mészárlás iránti szeretet. Mestere a véres játékoknak. Sovereign tudja, ha egy problémát kezelni kell, engedelmes szolgái között nincs jobb és brutálisabb Erasialnél. |
|
Veyer
Miután szemtanúja volt Alexei király és lovagjai mészárlásának az Eclipse Háborúban, Veyer a túlerőben látta a győzelem kulcsát. Ennek eredményeként létezésének nagy részét az Alvilági Kapuk felkutatásával töltötte és meglepő eredményeket ért el: a visszahívott seregek sokkal gyorsabban érkeztek hozzá mint más Demon urakhoz. |
|
Sylvan hősei
|
Alaron
Minden Elf a Harmónia elérésére törekszik; Alaron odáig jutott, hogy ellenségeit is szükségesnek és hasznosnak ítéli. Bár ez jó filozófia lehet egy kozmikus térben, nagy nehézséget okoz, ha a seregek vezetője hajlamos megbocsátani és életben hagyni a támadó seregeket. Megértve a politikai szükségességét mások elpusztításának birodalma megőrzése érdekében, Alaron igyekszik elkerülni ezeket a pillanatokat. |
|
Anwen
Anwen buzgón védi az erdőket és azok flóráját-faunáját. Irollan úttalan erdeibe száműzte magát, törődik velük és az őrzőjük lett. Jaj annak. aki tönkretenné az erdőt! - mikor Anwent háborúba hívják Sylanna istennő oldalán, és dühe rázúdul azokra, akik kárt tennének abban, amit szeret. |
|
Dirael
Méhek és darazsak dongják körül, hisz Dirael már gyerekkora óta úgy rajong ezekért a pici szárnyas lényekért, mint tökéletes döngicsélő ékszerekért. Rajongásában druida lett, hogy mélyebben megismerje és megértse rejtélyüket. Végül válaszolt a Harmony hívó szavára és hadba vonult, s most Sylannat szolgálja - "csípős" sereget szervez kedvenc teremtményeiből. |
|
Findan
Inkább költő és diplomata mint harcos, Findan kevésbé kényelmes mint legtöbben, ha kardforgatásról van szó. Sokkal jobban kedveli a gyors és kemény csapásokat, de bizonyos távolságból. Kedvenc taktikája az ellenség legyengítése egy jól célzott nyílesővel. |
|
Gilraen
Kegyetlen és nagyon érzékeny a dicsőség kérdéseire, Gilraen sokáig és keményen tanulta az Elven-vívást. A pengék híres mestere lett, és a Battledance art szigorú tanára. Precizitása, fegyelme és heve seregeire is átragad; mikor csatába vezet egy sereget, a harcosok sokat köszönhetnek a tanulással töltött óráknak. |
|
Ossir
Ossir tapasztalt nyomolvasó és tehetséges íjász - mint egész családja. Tiszteletet parancsoló lény, így egyértelmű volt Alaron király választása, mikor hivatalnokokat keresett, bár Ossir inkább szeretett erdejében maradt volna. Minden kétség elszállt első csatája után, s tény, hogy seregeinek hasznukra vált az új vezető. |
|
Talanar
Talanar az egyetlen túlélője a brutális támadásnak a Tears of Fire Napján. Rokonai halálának látványa megrázta az ifjú harcost, és mérhetetlen dühvel töltötte el, ami felerősödik, valahányszor látja elesni felebarátait a csatában. Bosszúvágya átragad mindenkire a közelében; minél nagyobb a veszteség a seregeiben, annál elszántabbá válnak. |
|
Vinrael
Vinraelt két képessége teszi értékessé az elfek számára: szokatlanul figyelmes és több csatát látott bármely Sylvan harcosnál. Ő és sólyma éles szemei mindig a csatát figyelik, tanulmányozzák a seregeket, taktikákat, a területet. Elemzi saját és ellenségei akcióit, tanul mindkét oldal sikereiből és kudarcaiból. |
|
Wyngaal
Wyngaal életét felderítőként és vadászként kezdte, de a Sylvan Harmony ellenségeivel szembeni harag harcossá tette. Erősen támaszkodik korábbi élete tapasztalataira, és mindig csapdákon, kelepcéken elmélkedik. Senki, aki szembe kerül vele és társaival, nem kerekedhet felül rajta, mert Wyngaal ébersége és tapasztalata győzelemre vezeti. |
|
Ylthin
Ylthint Dark Elf rabszolga-kereskedők üldözték, de egy bosszúálló unikornis megmentette a borzalmas sorstól. Azóta isteníti az erdő misztikus lakóit, és a velük való munkának szentelte életét. Ylthinnél jobban senki sem érti meg őket, és tudása révén az egyszarvúak gyorsaságát és erejét a leghatékonyabban használja fel a csatákban. |
|
Academy hősei
Zehir
Indulatos, konok és energikusak - mondják az idősebb Mágusok Zehirről. Az varázslatok mestere, jelképe annak, hogy ha irányítani tudná a lényeket, akkor bármilyen mágikus harcra készen áll. Habár a First of the Circle címet adományozták a fiatal Magesnek, abban a reményben, hogy elhárítja majd a politikai belharcokat, a Circle más varázslói hamar rájöttek, hogy csak idő kérdése, amíg Zehir képességei meghaladják az övéit - és ez az idő nem években, csupán hónapokban mérhető. |
|
Faiz
Faiz borzalmas ábrázatáról ismert Silver Cities-ben, amit általában egy sállal igyekszik eltakarni. Sérüléseit a Desert Orc-okkal vívott csatában szerezte, és attól a naptól az egykor jó kedélyű varázsló a pusztításba menekült. A rombolás mestere lett, s Faiz képessé vált intenzív pusztító varázslatok alkalmazására ellenségein. |
|
Galib
Galib egy Dzsinn, egy spirituális lény, úr a varázslat földjén barangoló lelkek között, a gyakorlatlan szem számára láthatatlan. Galib nem szolga, hanem barát és átjáró a Mages of the Silver Cities-hez. Tagja a Circle-nek, a Varázslók vezető tanácsának, hogy védje az érdekeit. Sok emberi hasonmása megtanulta kivédeni az ellenséges varázslatokat, de Galib örökölt varázstermészete lehetővé teszi ártások elhárítását. Az ellenségei kerülik mágia használatát vele szemben, mert tudják, hogy Galib képes azt ellenük fordítani. |
|
Nathir
A War of the Grey Alliance idején Nathir a demonok börtönében volt. Kénbányáikban dolgoztatták, és az a három túlélő egyike volt, akik a börtönlázadás során megszöktek. Nathir útja Sheogh tüzes pusztaságain át vezetett, míg visszatért az Silver Cities-be, s azon a napon megesküdött, hogy a tűz ezentúl a szolgája lesz. |
|
Nur
Nur egyike azon lényeknek, akik nem csak ügyesen bánnak a varázslattal, de született varázsló. A meditáció és szellemi koncentráció Dzsinn mestere, Nur csatái a Káosszal elvezették őt intellektuális teljesítőképességének hihetetlenül rugalmas állapotához. A tanulás, türelem és felkészülés eredményeként Nur képes folyamatosan újratölteni rejtett energiáit. |
|
Razzak
A bölcsesség nem mindig a korral jön. Több évtizednyi tanulás után Razzak kísérletet tett arra, hogy megszüntesse Asha varázslatát. Bár túlélte, most vak, részben lebénult és rabszolgák viszik mindenhova. A kísérletnek ugyan voltak pozitív hatásai is; Razzak elkötelezte magát a Golemek ügyességével, hogy azok kezek és lábakként segítsék őt. |
|
Dungeon hősei
Lethos
Lethos hasznos szövetséges azon képessége révén, hogy képes megnyerni a csatát még mielőtt elkezdődik. Bár évtizedekig szolgált, alapos tudása az egzotikus mérgekről és betegségekről nem kopott meg. Ellenséges seregek megérzik Lethos varázslatait és főzeteit már a harc kezdete előtt; a bölcs ellenség visszavonulással kezdi a támadást. |
|