Jelige: " Idővel minden titok megérthető és megtanulható"
Tények és jellegzetességek: Más néven: A varázslók, a mágusok Színei: narancssárga, arany Istenük: A varázslók nem istenként tekintenek a sárkányokra, hanem úgy nézik őket mint hatalmas, erős lények. Elég tanulással és kísérletezéssel, ők is elérik a sárkányok erejét. Alap filozófiájuk: „Nincs Isten, nincsenek Mesterek. A Tudás hatalom, a Hatalom Szabadság.” Az univerzum egy kirakós játék, és a játék szélei igazolják a jelentőségét. Ország/birodalom: Az Ezüst Városok Főváros: Al- Safir, az égi templom Kulcsszimbólumok: az Ezüst Csillag, a Bölcsesség Keresztje
Leírás (a hivatalos oldalról átvéve) : Az Academy vár mágusai büszkén kutatják a tudást és a természet rendjét nem tartják be a tudás megszerzése érdekében. Az Academy társadalmat a bölcsesség és a tudás határozza meg. A varázslók az életüket okkult kutatások leírásával töltik. Egy varázsló szenátus, amit a Kilencek Körének neveznek, uralja az Ezüst Városokat, a városok közül némelyik több, mások kevesebb függetlenséggel rendelkeznek. A varázsképtelen lakosokat másodrangúként kezelik, A mágiát nagyobb városokban oktatják, a mágusok nevelése már egész fiatal korban elkezdődik. Az akadémiák normális egyetemeknek felelnek meg, ám nagyban meghatározzák a tanulók jövőbeli életét; a mágia iskolája, a tanult nézetek jelentősen befolyásolják a tanulókat. A varázslók gyakran alapítnak saját iskolákat, egyéni vagy öröklött mágiát oktatva ott; az iskolák közötti rivalizálás elég gyakori. A mágusok rengeteg szolgát irányítanak, ezek általában idézett vagy mesterségesen animált lények. (gólemek, szobrok)
Összegzés: Az Academy vár a Heroes II Wizard fajára épít, próbálja a hagyományokat követni ezzel; a vár továbbra is erősen mágia orientált maradt. A Heroes V-ben az Academy vár egy jelentős változáson ment keresztül, az eddigi részekben hó és jég jellemezte a várat, most azonban homok, sivatag jellemző rá; a vár erősen „Arábia” hangulattal rendelkezik. A Wizard fajt mindig azért hibáztatják hogy túlságosan mágia központú, ennek ellenére a lények között található 2 varázshasználó, 2 távolsági és egy repülő egység. A hősei a mágiára koncentrálnak a fejlődéskor, így aztán a harci képességük jelentéktelen. A vár nagyon drága és nyersanyag igényes, ezért inkább a tapasztaltabb játékosok szeretik, akik jobban kedvelik a varázslatokat. A Wizard és Nekromanta faj között párhuzam húzódik. Mindkét faj a mágiát használja csak más módszereket alkalmaznak. Az Academy az egyetlen vár, amelynek lakosai nem hisznek egyetlen sárkányban sem, inkább saját tudományukat, technológiájukat használják, hogy hasonlóan erős lényeket csináljanak (Titán), illetve képesek varázstárgyakat készíteni a lényeik számára, melytől erősebbek lesznek és könnyen felveszik a versenyt más várak lényeivel.
Academy: Időrend szerinti történelem (a hivatalos oldalról átvéve)
Az eredetek
HSÉ 0: A hetedik sárkány megjelenése Sar-Elam az első varázsló aki megfelelt a Sárkány Rend követelményeiknek, így ők a tanítványukká fogadták, megmutatták neki a természet és a lélek útjait és az erő egy magasabb ösvényét is. Az új hatalmával, és tudásával Sar-Elam lett a Hetedik Sárkány.
HSÉ 62: A Hetek elszakadása A Sar-Elam és néhány tanítványa között nézeteltérés alakult ki az eltérő gondolataik miatt, a ezek a tanítványok ellenezték mesterük módszereit, ahogy a az erőt használja; törtetőek voltak és túl akarták szárnyalni a Hetedik Sárkányt. A tanítványok elkülönültek a Sar-Elamtól. Sar-Antor megalapította a Vak Testvériséget, akik gyógyítókból, balzsamozókból és látnokokból álltak, a Testvériség Asha hitvallását követte. Sar-Badon megalapította a Sárkány Lovagok rendjét, ami egy katona rend volt, a test és az elme útját követték. Sar-Shazzar, aki a legtehetségesebb volt mindközül, egy varázslói kivonulást vezetett a déli sivatagokba, és ott megalapították a Mágia első városát, az Ezüst Várost.
HSÉ 67: A Démoni Messiásról szóló jóslat Sar-Shazzar megjövendölte a Démoni Messiás eljövetelét, aki majd eltörli a Démonok börtönét, ezzel káoszt hozva a világra.
HSÉ 330: Az első holdfogyatkozás- A Vérvörös Hold Háborúja Egy teljes holdfogyatkozás után démoni hordák özönlötték el a világot. Az elfek birodalmán keresztül hatoltak be a világba. Amilyen gyorsan jöttek, olyan hamar visszaverték őket. A Hét Város varázslói is harcba szálltak a démonok ellen. A varázslók kísérleteztek démonok vérével, amit szolgák és bűnösök vérébe fecskendeztek. Az orkok ilyen módszerrel keletkeztek. Az ork sereggel sikerült visszaverni a démonokat a Szövetségnek, a megmaradt démonok visszatértek a pokol bugyraiba. A háború után az orkok nem voltak többé szolgák, a Sólyom Birodalom, és a Hét Város Szövetsége zsoldosként alkalmazta őket, szabadságot azonban nem kaptak.
HSÉ 467-504: Az ork keresztes harcok Ork lázadás tört ki a Hét Városokban, ami átterjedt a Haven birodalomba is. Az orkok megtagadták az uraikat és a Sárkányokat, és szabadnak kiáltották ki magukat. A Sólyom Birodalomban keresztes harcok robbantak ki az orkok ellen, hogy visszatérítsék őket a Sárkány hitre. A harcok brutálisak voltak és az orkokat könyörtelenül lemészárolták. A bűnbánat nélküli túlélők elmenekültek az országból; a déli sivatagokba, az észak keleti hegységekbe és a keleti perem szigetekre kényszerültek. Egy nagy vihar elpusztította a Haven flottát ami az orkokat követte a szigetekre. A Birodalom úgy vélte, ez egy jel az Istenektől, ezért befejezték a Keresztes Háborút.
HSÉ 512: A szörny-emberek megszületése Szörny-embereket (minotauruszok, kentaurok, hárpiák) alkottak a Hét Városokban szolgáknak, játékszereknek, őröknek. Az orkokat helyettesítették tulajdonképpen.
HSÉ 610-660: A nekromanták felemelkedése A nekromanták befolyása egészen addig nőtt, míg nem meghatározó politikai erővé váltak a Hét Városokban.
HSÉ 751-770: A nekromanták kiűzése- A Hét Város polgárháborúja A varázslók irigykedtek a nekromanták hatalmára, ezért megpróbáltak végezni velük. Megsemmisítettek minden dolgot, ami csak a nekromantákhoz köthető. A háború elég hosszúra nyúlt, a nekromanták nem adták olcsón magukat. Az ősi városok elpusztultak és a föld azon része máig is lakhatatlan.
A Modern Idők
HSÉ 771: Az Ezüst Liga megalapítása A polgárháború túlélői megalapították az Ezüst Ligát (a második Mágia Királyságot) a déli vidékeken. A nekromanták keletre menekültek Heresh elhagyatott völgyébe.
HSÉ 813-822: A törött bot háborúja A nekromanták el akarták pusztítani az újonnan megalakult királyságot, de a varázslók megelőzték őket, betörtek Hereshbe és a földig rombolták a birodalmat.
A karakterek
Sar-Elam: Az első varázsló aki a Sárkányok bizalmát elnyerte. Megtanulta a világ összes titkát, és ő lett a Hetedik Sárkány, tőle ered a Hetedik Sárkány időszámítás. Sar-Antor: A Vak Testvériség megalapítója, mely gyógyítókból és látnokokból állt. Asha hitét követték. Sar-Badon: A Sárkány Lovagok vezetője, az erő és az elme követői. Később félre vonultak és a Hetedik Sárkány tanításait tartották fenn, és folyamatosan figyelték a démoni mozgolódásokat. Sar-Shazzar: Sar-Elam legtehetségesebb tanítványai, a Hét Város megalapítója, mely a Mágia első királysága lett. Egy próféciát is mondott: „Egyszer eljő egy fél-démon harcos a Pokol mélyéről, dühében elárasztja a világot vérrel”
|