Millenium Website: Túl az első 1000-látogatón.
Millenium Website: Túl az első 1000-látogatón.
Légy üdvözölve
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Heroes 5
 
Főmenü
 
Amit legjobban ajánlok!
 
A Heroes Might and Magic Portáleggyesület logója

 
Háttérzene
 Korpiklaani - Tapporauta
 
Hírlevél Feliratkozás
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Mostani holdálás

Holdfázis
 
Kampányok
Ez a szavazás a kampányokról szól!
Milyennek találod a Heroes V-kampányait?

A Heroes III kampányához képest könnyű
Az egész sorozatban ez a legkönnyebb
A sorozatban ez a legnehezebb
ugyanolyan mint a többi
Unalmas, szánalmas
Teli van kihívásokkal, nehéz
izgalmas, szeretem játszani
Túl könnyű
Rossz a története, nem jó
Pocsék.......
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Mágia Ágazatok

A varázslási rendszer a Heroes 5-ben komoly átalakításon ment keresztül. A Heroes 4 rendszerét, amelyben minden várnak saját mágiaosztálya volt az új részben eldobták, és visszatértek a korábbi részekben már megszokott Föld, Tűz, Víz, és Levegő csoportosításhoz.

Light Magic
Light Magic
Főként hős és egységei támogatására valamint védelmére szakosodott mágiaosztály. Ám találhatóak benne direkt sebzést okozó varázslatok is.


1. Szint
Név: Divine Strength
Típus: Áldás
Költség: 4 mana
Hatás: A kiválasztott egység nagyobbat sebez a harcban.
None Light Magic: A kiválasztott egység minimum sebzése 50%-kal növekszik.
Basic Light Magic: A kiválasztott egység minimum sebzése 65%-kal növekszik.
Advanced Light Magic: A kiválasztott egység minimum sebzése 80%-kal növekszik.
Expert Light Magic: A kiválasztott egység mindenképp maximumot sebez.
Név: Haste
Típus: Áldás
Költség: 4 mana
Hatás: A kiválasztott egység kezdeményezési képessége nő.
None Light Magic: A kiválasztott egység kezdeményezési képessége 10%-kal növekszik.
Basic Light Magic: A kiválasztott egység kezdeményezési képessége 20%-kal növekszik.
Advanced Light Magic: A kiválasztott egység kezdeményezési képessége 30%-kal növekszik.
Expert Light Magic: A kiválasztott egység kezdeményezési képessége 40%-kal növekszik.

2. Szint
Név: Cleasing
Típus: Áldás
Költség: 5 mana
Hatás: A kiválasztott szövetséges vagy ellenséges lényről eltűnik minden varázslat.
None Light Magic: A kiválasztott szövetséges vagy ellenséges lényről 40% eséllyel eltűnik minden varázslat.
Basic Light Magic: A kiválasztott szövetséges vagy ellenséges egységről 60% eséllyel eltűnik minden varázslat.
Advanced Light Magic: A kiválasztott szövetséges vagy ellenséges egységről 80% eséllyel eltűnik minden varázslat.
Expert Light Magic: A kiválasztott szövetséges vagy ellenséges egységről 100% eséllyel eltűnik minden varázslat.
Név: Endurance
Típus: Áldás
Költség: 6 mana
Hatás: A kiválasztott egység védelme növekszik.
None Light Magic: A kiválasztott egység védelme +3-mal növekszik.
Basic Light Magic: A kiválasztott egység védelme +6-tal növekszik.
Advanced Light Magic: A kiválasztott egység védelme +9-cel növekszik.
Expert Light Magic: A kiválasztott egység védelme +12-vel növekszik.

3. Szint
Név: Righteous Might
Típus: Áldás
Költség: 6 mana
Hatás: A kiválasztott lényt elönti a düh és vért akar ontani, támadása így nő a harcban.
None Light Magic: A kiválasztott egység támadása +3-mal növekszik.
Basic Light Magic: A kiválasztott egység támadása +6-tal növekszik.
Advanced Light Magic: A kiválasztott egység támadása +9-cel növekszik.
Expert Light Magic: A kiválasztott egység támadása +12-vel növekszik.
Név: Deflect Missile
Típus: Áldás
Költség: 6 mana
Hatás: A kiválasztott egységgel szemben a távolsági támadások sebzése lecsökken.
None Light Magic: A kiválasztott egységgel szemben a távolsági támadások sebzése 25%-kal csökken.
Basic Light Magic: A kiválasztott egységgel szemben a távolsági támadások sebzése 40%-kal csökken.
Advanced Light Magic: A kiválasztott egységgel szemben a távolsági támadások sebzése 55%-kal csökken.
Expert Light Magic: A kiválasztott egységgel szemben a távolsági támadások sebzése 70%-kal csökken.

4. Szint
Név: Magical Immunity
Típus: Áldás
Költség: 7 mana
Hatás: A kiválasztott lényről levesz minden negatív és pozitív varázslatot, valamint a további mágiák sem hatnak rá többet. Csak saját egységeken használható.
None Light Magic: Nincs rá hatással.
Basic Light Magic: Nincs rá hatással.
Advanced Light Magic: Nincs rá hatással.
Expert Light Magic: Nincs rá hatással.
Név: Teleportation
Típus: Csapatmozgatás
Költség: 8 mana
Hatás: A kiválasztott egységet a csatamező bármely pontjára teleportálhatjuk.
None Light Magic: Nincs rá hatással.
Basic Light Magic: Nincs rá hatással.
Advanced Light Magic: Nincs rá hatással.
Expert Light Magic: Nincs rá hatással.

5. Szint
Név: Resurrection
Típus: Feltámasztás
Költség: 9 mana
Hatás: Halott egységeket támaszt fel.
None Light Magic: A kiválasztott egység 45+15*SpellPower élet értékében feléled
Basic Light Magic: A kiválasztott egység 45+15*SpellPower élet értékében feléled
Advanced Light Magic: A kiválasztott egység 45+15*SpellPower élet értékében feléled
Expert Light Magic: A kiválasztott egység 210+30*SpellPower élet értékében feléled



Név: Word of Light
Típus: Direkt sebzés
Költség: 11 mana
Hatás: A csatamezőn tartózkodó összes élőhalott és démon egységet sebez.
None Light Magic: 12+4*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Light Magic: 12+4*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Light Magic: 12+4*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Light Magic: 56+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Ű
Dark Magic
Dark Magic
A rontás művészete. Nekromanták és sötét elf hadurak kedvelt mágiaosztálya. Célja különféle átkokkal az ellenséges lények megbénítása, képességeik csökkentése.


1. Szint
Név: Weakness
Típus: Átok
Költség: 4 mana
Hatás: Az elátkozott egység kevesebbet sebez a harcban.
None Dark Magic: Az elátkozott egység maximum sebzése csak 50%-kal több mint a minimum sebzése.
Basic Dark Magic: A elátkozott egység maximum sebzése csak 35%-kal több mint a minimum sebzése
Advanced Dark Magic: A elátkozott egység maximum sebzése csak 20%-kal több mint a minimum sebzése
Expert Dark Magic: A elátkozott egység mindenképp minimumot sebez.
Név: Slow
Típus: Átok
Költség: 4 mana
Hatás: A elátkozott egység kezdeményezési képessége csökken.
None Dark Magic: A elátkozott egység kezdeményezési képessége 25%-kal csökken.
Basic Dark Magic: A elátkozott egység kezdeményezési képessége 30%-kal csökken.
Advanced Dark Magic: A elátkozott egység kezdeményezési képessége 35%-kal csökken.
Expert Dark Magic: A elátkozott egység kezdeményezési képessége 40%-kal csökken.

2. Szint
Név: Vulnerability
Típus: Átok
Költség: 5 mana
Hatás: Elpusztítja az ellenséges lény páncélját, így csökkentve annak védelmét. Egymás után többször is alkalmazható, de a védelem értéke sosem csökkenhet 0 alá.
None Dark Magic: Az elátkozott egységnek 3-mal csökken a védelme.
Basic Dark Magic: Az elátkozott egységnek 4-mal csökken a védelme.
Advanced Dark Magic: Az elátkozott egységnek 5-mal csökken a védelme.
Expert Dark Magic: Az elátkozott egységnek 6-mal csökken a védelme.
Név: Decay
Típus: Átok/sebzés
Költség: 6 mana
Hatás: Az elátkozott egység megfertőződik és bizonyos időnként föld tipusú sebzést szenved el. A sebzés mértéke 24+8*SpellPower
None Dark Magic: Az átok 2 körig tart.
Basic Dark Magic: Az átok 3 körig tart.
Advanced Dark Magic: Az átok 4 körig tart.
Expert Dark Magic: Az átok 5 körig tart.

3. Szint
Név: Suffering
Típus: Átok
Költség: 5 mana
Hatás: Az elátkozott egységnek csökken a támadási értéke.
None Dark Magic: Az elátkozott egység támadása 3-mal csökken.
Basic Dark Magic: Az elátkozott egység támadása 6-tal csökken.
Advanced Dark Magic: Az elátkozott egység támadása 9-cel csökken.
Expert Dark Magic: Az elátkozott egység támadása 12-vel csökken.
Név: Confusion
Típus: Átok
Költség: 7 mana
Hatás: Az elátkozott egység elfelejti mi a szerepe a harcban, így az adott körben nem tud támadni.
None Dark Magic: 50% esély a felejtésre.
Basic Dark Magic: 70% esély a felejtésre.
Advanced Dark Magic: 90% esély a felejtésre.
Expert Dark Magic: 100% esély a felejtésre.

4. Szint
Név: Frenzy
Típus: Tudat módosítás
Költség: 8 mana
Hatás: A elátkozott lényt elönti a düh és a hozzá legközelebb álló egységet támadja meg, legyen az akár ellenség vagy szövetséges.
None Dark Magic: Az átok 1 körig tart.
Basic Dark Magic: Az átok 1 körig tart.
Advanced Dark Magic: Az átok 1 körig tart.
Expert Dark Magic: Az átok 2 körig tart.
Név: Blindness
Típus: Átok
Költség: 9 mana
Hatás: A elátkozott egység megvakul, ezért nem tud mozogni, se támadni, se a képességeit használni. Az átok azonnal elmúlik, ha a megvakított lényt megtámadják. A vakság 0.25*SpellPower-nyi körig tart.
None Dark Magic: Nincs rá hatással.
Basic Dark Magic: Nincs rá hatással.
Advanced Dark Magic: Nincs rá hatással.
Expert Dark Magic: Nincs rá hatással.

5. Szint
Név: Curse of the Netherworld
Típus: Direkt sebzés
Költség: 9 mana
Hatás: A csatatéren tartózkodó összes élő egységet sebzi, kivéve a démonokat.
None Dark Magic: 12+4*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Dark Magic: 12+4*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Dark Magic: 12+4*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Dark Magic: 56+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.



Név: Puppet Master
Típus: Tudat módosítás
Költség: 12 mana
Hatás: A hős irányítása alá kerül a megátkozott egység. A varázslat nem hat élőholtakra, elementálokra és mechanikus egységekre. Az átok időtartama 0.25*SpellPower-nyi kör.
None Dark Magic: Nincs rá hatással.
Basic Dark Magic: Nincs rá hatással.
Advanced Dark Magic: Nincs rá hatással.
Expert Dark Magic: Nincs rá hatással.

Destructive Magic
Destructive Magic
A színtiszta pusztításra specializálódott mágiaosztály. Minden varázslat ami ide tartozik direkt sebzést okoz az ellenségnek. Ez lehet egy vagy több célpont, de akár az egész sereg is.


1. Szint
Név: Eldritch Arrow
Típus: Direkt sebzés
Költség: 4 mana
Hatás: A kiválasztott egységet sebzi.
None Destructive Magic: 40+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Destructive Magic: 48+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Destructive Magic: 56+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 64+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Név: Stone spikes
Típus: Direkt sebzés
Költség: 5 mana
Hatás: Minden egységet sebez akik benne tartózkodnak a varázslat hatókörében.
None Destructive Magic: 16+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Destructive Magic: 24+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Destructive Magic: 32+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 40+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.

2. Szint
Név: Lightning Bolt
Típus: Direkt sebzés
Költség: 5 mana
Hatás: A kiválasztott egységet sebzi.
None Destructive Magic: 11*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Destructive Magic: 14*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Destructive Magic: 17*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 20*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Név: Ice Bolt
Típus: Direkt sebzés/sebzés
Költség: 6 mana
Hatás: A kiválasztott egységet sebzi.
None Destructive Magic: 48+12*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Destructive Magic: 60+12*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Destructive Magic: 72+12*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 84+12*SpellPower-nyi sebzést okoz.

3. Szint
Név: Fireball
Típus: Direkt sebzés
Költség: 6 mana
Hatás: Egy kiválasztott 3x3 négyzetnyi területen lévő lényeket sebzi.
None Destructive Magic: 11*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Destructive Magic: 14*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Destructive Magic: 17*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 20*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Név: Circle of Winter
Típus: Direkt sebzés
Költség: 7 mana
Hatás: Minden egységet sebez akik benne tartózkodnak a varázslat hatókörében.
None Destructive Magic: 48+12*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Destructive Magic: 60+12*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Destructive Magic: 72+12*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 84+12*SpellPower-nyi sebzést okoz.

4. Szint
Név: Chain Lightning
Típus: Direkt sebzés
Költség: 8 mana
Hatás: 4 egységet sebez sorban, a kiválasztott lény (vagyis az 1.) a teljes sebzést szenvedi el, míg a soronkövetkezők mindig csak az előző sebzés felét.
None Destructive Magic: 20*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Destructive Magic: 20*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Destructive Magic: 20*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 25*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Név: Meteor Shower
Típus: Direkt sebzés
Költség: 8 mana
Hatás: Egy kiválasztott 5x5 négyzetnyi területen lévő lényeket sebzi.
None Destructive Magic: 15*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Destructive Magic: 15*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Destructive Magic: 20*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 25*SpellPower-nyi sebzést okoz.

5. Szint
Név: Implosion
Típus: Direkt sebzés
Költség: 9 mana
Hatás: A kiválasztott egységet sebzi.
None Light Magic: 20*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Light Magic: 20*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Light Magic: 20*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 40*SpellPower-nyi sebzést okoz.



Név: Armageddon
Típus: Direkt sebzés
Költség: 12 mana
Hatás: A csatatéren lévő összes egységet sebzi.
None Destructive Magic: 15*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Destructive Magic: 15*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Destructive Magic: 15*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Destructive Magic: 30*SpellPower-nyi sebzést okoz.


Summoning Magic
Summoning Magic
Célja a csapatlétszám növelése. Ez történhet különféle lények megidézésével, vagy az elesett harcosok feltámasztásával. De találhatóak benne direkt sebzést okozó varázslatok is.


1. Szint
Név: Fist of Wrath
Típus: Direkt sebzés
Költség: 5 mana
Hatás: Megidéz egy mágikus öklöt ami a kiválasztott egységet sebzi.
None Summoning Magic: 16+4*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Summoning Magic: 24+6*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Summoning Magic: 32+8*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Summoning Magic: 40+10*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Név: Fire Trap
Típus: Direkt sebzés
Költség: 8 mana
Hatás: A csatatéren véletlenszerűen mágikus robbanó aknák jelennek meg, ezek ellenség számára láthatalanok. 1 akna 40+10*SpellPower-nyi sebzést okoz.
None Summoning Magic: 2 aknát idéz.
Basic Summoning Magic: 4 aknát idéz.
Advanced Summoning Magic: 6 aknát idéz.
Expert Summoning Magic: 8 aknát idéz.

2. Szint
Név: Raise Dead
Típus: Feltámasztás
Költség: 6 mana
Hatás: Halott egységeket támaszt fel. Az élőhalott lények visszanyerik 'életüket', a többi egység csak a harc végéig van életben.
None Summoning Magic: A kiválasztott egység 105+15*SpellPower élet értékében feléled
Basic Summoning Magic: A kiválasztott egység 140+20*SpellPower élet értékében feléled
Advanced Summoning Magic: A kiválasztott egység 175+25*SpellPower élet értékében feléled
Expert Summoning Magic: A kiválasztott egység 210+30*SpellPower élet értékében feléled.
Név: Wasp Swarm
Típus: Direkt sebzés/Átok
Költség: 5 mana
Hatás: Megidéz egy méhrajt, ami a kiválasztott egységet sebzi és csökkenti annak kezdeményezési képességét.
None Summoning Magic: 8+2*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Summoning Magic: 16+4*SpellPower-nyi sebzést okoz és 20%-kal csökkenti a kiválasztott egység kezdeményezési képességét.
Advanced Summoning Magic: 24+6*SpellPower-nyi sebzést okoz és 40%-kal csökkenti a kiválasztott egység kezdeményezési képességét.
Expert Summoning Magic: 32+8*SpellPower-nyi sebzést okoz és 60%-kal csökkenti a kiválasztott egység kezdeményezési képességét.

3. Szint
Név: Earthquake
Típus: Objektum sebzés
Költség: 7 mana
Hatás: Földrengést idéz elő ami sebzi a megtámadott vár falait.
None Summoning Magic: Nincs rá hatással.
Basic Summoning Magic: Nincs rá hatással.
Advanced Summoning Magic: Nincs rá hatással.
Expert Summoning Magic: Nincs rá hatással.
Név: Phantom Forces
Típus: Idézés
Költség: 6 mana
Hatás: Lemásol egy kiválasztott szövetséges egységet.
None Summoning Magic: Maximum 4-es szintű lényeket tud lemásolni.
Basic Summoning Magic: Maximum 5-es szintű lényeket tud lemásolni.
Advanced Summoning Magic: Maximum 6-es szintű lényeket tud lemásolni.
Expert Summoning Magic: Bármelyik lényünket le tudja másolni.

4. Szint
Név: Firewall
Típus: Direkt sebzés
Költség: 8 mana
Hatás: A csatatér kiválasztott pontján megidéz egy tűzfalat ami minden egységet sebez ami áthalad rajta.
None Summoning Magic: 40+10*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Basic Summoning Magic: 40+10*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Advanced Summoning Magic: 40+10*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Expert Summoning Magic: 60+15*SpellPower-nyi sebzést okoz.
Név: Summon Elementals
Típus: Idézés
Költség: 9 mana
Hatás: Tűz, víz, föld, vagy légelementált idéz meg ami a hős oldalán fog harcolni
None Summoning Magic: Az aktuális SpellPowernek megfelelő számú elementált idéz.
Basic Summoning Magic: Az aktuális SpellPowernek megfelelő számú elementált idéz.
Advanced Summoning Magic: Az aktuális SpellPowernek megfelelő számú elementált idéz.
Expert Summoning Magic: Az aktuális SpellPower duplájának megfelelő számú elementált idéz.

5. Szint
Név: Arcane Armor
Típus: Áldás
Költség: 10 mana
Hatás: A kiválasztott hős köré egy mágikus pajzsot idéz ami elnyeli a sebzések bizonyos százalékát.
None Light Magic: 25%-nyi sebzést nyel el. 270+30*SpellPower-nyi sebzés után a pajzs megszűnik.
Basic Light Magic: 25%-nyi sebzést nyel el. 270+30*SpellPower-nyi sebzés után a pajzs megszűnik.
Advanced Light Magic: 25%-nyi sebzést nyel el. 270+30*SpellPower-nyi sebzés után a pajzs megszűnik.
Expert Summoning Magic: 50%-nyi sebzést nyel el. 270+30*SpellPower-nyi sebzés után a pajzs megszűnik.



Név: Conjure Phoenix
Típus: Idézés
Költség: 20 mana
Hatás: Egy Phoenix-t idéz a csatatérre ami a hős oldalán harcol. Egyszerre csak egy Phoenix tartózkodhat a csatamezőn.
Tulajdonságai:
Attack: 10+2*SpellPower
Defense: 10+2*SpellPower
Damage: 10*SpellPower - 15*SpellPower
Health: 300+30*SpellPower
Initiative: 15
Speed: 7

None Summoning Magic: Nincs rá hatással.
Basic Summoning Magic: Nincs rá hatással.
Advanced Summoning Magic: Nincs rá hatással.
Expert Summoning Magic: Nincs rá hatással.
Adventure Magic
Adventure Magic
Azon varázslatok listája amelyeket a csatán kívűl,a térképen tudsz használni. Csapatmozgatások egyszerű és gyors módszereit ismerheted meg itt.

2. Szint
Név: Vessel of Shalassa
Típus: Harcon kívűl használható
Költség: 4 mana
Hatás: Megidéz egy üres hajót a hős mellett. (Kizárólag víz mellett használható)
Követelmény: A hősnek minimum 1. szintűnek kell lennie. Mágia tudás nem szükséges.

3. Szint
Név: Summon Creatures
Típus: Harcon kívűl használható
Költség: 0 mana
Hatás: A legközelebbi városból egységeket teleportálhatunk a hős seregébe. (Mindegy egység 1 manába kerül)
Követelmény: A hősnek minimum 10. szintűnek kell lennie. Mágia tudás nem szükséges.

4. Szint
Név: Instant Travel
Típus: Harcon kívűl használható
Költség: 15 mana
Hatás: A hőst és seregét teleportálhatjuk a térképen máshová.
Követelmény: A hősnek minimum 15. szintűnek kell lennie. Mágia tudás nem szükséges.

5. Szint
Név: Town Portal
Típus: Harcon kívűl használható
Költség: 20 mana
Hatás: A hőst és seregét egy véletlenszerűen kiválasztott (a hős által birtokolt) városba teleportálja.
Követelmény: A hősnek minimum 20. szintűnek kell lennie. Mágia tudás nem szükséges.
Expert Summoning Magic:
A hőst és seregét a legközelebbi (a hős által birtokolt) városba teleportálja.








 
 
-->Tribes of East<--
 
Hammers of Fates
 
Lapom Chat szobálya: Lépj be te is!!!
Név:  
Jelszó:  

 

Óra és naptár: 

 

 
Heroes IV : The Gethereing Storm
 
Egyéb dolgok
 
Melyik a kedvenc várad??????
Ha játszol a heroes 5-el akkor biztos megvan a kedvenc nemzettséged is.
Melyik a kedvenc várad az alábbiak közül??????

Heawen
Academy
Sylvan
Dungeon
Necropolis
Inferno
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
A Honlap számlálója
Indulás: 2007-04-11
 
E-mail Belépő
Felhasználó név:
Jelszó:
Mail szerver:
(pl:mail.freemail.hu)

 
Hirdessetek
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?