Primary Skillek
A közelharcban vagy távolsági támadással okozott alapsebzés mértéke. Damage A közelharcban vagy távolsági támadással okozott alapsebzés mértéke.
Experience Ez a hős tapasztalati pontja, ettől függ a hős szintje (szint lépéskor választhatunk egyet a véletlenszerűen kiadott 3 secondery skill közül). Experiencet ellenséges lények leölésével, küldetések teljesítésével, ládák találásával szerezhetünk.
Hit Points A csapat tagja által maximálisan elviselhető sebzés nagysága.
Melee Attack Ez az érték egy, közelharc esetén az alapsebzéshez járuló szorzó.
Melee Defense Ez az érték egy, közelharc esetén a kapott sebzés csökkentésére szolgáló osztó.
Movement A lény vagy a hős a térképen ennek az értéknek megfelelő távolságot képes megtenni.
Ranged Attack Ez az érték egy, távolsági támadás esetén az alapsebzéshez járuló szorzó.
Ranged Defense Ez az érték egy, távolsági támadás esetén a kapott sebzés csökkentésére szolgáló osztó.
Shots Távolharcban az egységnek ennek az értéknek megfelelő támadásra van lehetősége.
Speed Csatában ennek az értéknek megfelelő távolságot bír megtenni az egység
Spell Points Ez az elvarázsloható spell pointok mennyiségét jelzi, a spell pointokból varázsolnak a hősök illetve egyes lények, a varázslatok spell point igénye pedig változó.
Morale A morál sokszor sors döntő lehet a csatákban. Értéke a csatában való mozgás sorrendjére és az okozott sebzés nagyságára van befolyással.
Luck A Luck a morálhoz hasonlóan ugyancsak nagyon fontos, mivel értéke befolyásolja, hogy az adott egység a kapott támadástól mekkora sebzést kap.
| |