Nekropolis kampány végégjátszása
Bozsó Máté 2007.06.28. 09:31
A nekropolis küldetések valameikében elvesztél az nem csoda, de itt a megoldás.
Ha elolvasod a végéjátszást akkor a Nekropolis kampány nem foghat ki rajtad sem.
Tippek és trükkök várnak rád, nameg a végégjátszás!
Kattints a tovább gombra:
Heroes5 - Necro kampányNekromanta kampány: 1. A kísértés
Mielőtt az első pálya részleteibe merülnénk, nézzük át a fontos képzettségeket. Markal Nekromancia, Hadvezetés + Diplomácia(Leadership, Diplomacy) képzettségekkel indul. A specialitása, hogy minden semleges élőholt csapat felajánlja, hogy csatlakozik a seregeihez. A diplomácia sikeressége a játék nehézségi szintjétől függ. Ha különösen hasznossá akarod tenni, akkor vedd fel a Halál hírnöke (Herald of Death) képzetséget (Toborzás - Recruitment kell hozzá). Markal a Holtak feltámasztása (Raise Dead) varázslattal kezd, később pedig, amikor vára is lesz, minden szintre fel tudja építeni a Máguscéhet (Mage guild), úgyhogy bármelyik varázslatiskolát választhatod. Én a Sötét Mágiát (Dark magic) választottam és a 3. szint végére a vakításon kívül az összes varázslatot tudtam. A Harci szerkezeteket (War Machines) is választhatod, mert a kampány utolsó 4 pályáján tudsz majd a Kovácsnál (Blacksmith) vásárolni. Nem éri meg a Rettegés sikolyára (Howl of Terror) gyűjteni a képzettségeket, mert nem valószínű, hogy a kampány alatt eléred a 30. szintet. A legjobb, ha Markal varázslói képességeit helyezed előtérbe, mert a varázsereje jóval magasabb lesz a többi értékénél már az 5. szinttől.
Célok: - Érd el Vigilt - Kerüld el az ellenséges őrjáratokat! - Pusztítsd el az ellenséges sereget - Markalnak életben kell maradnia - Szökés Aminból (ha észrevesznek) - Szökés Dgumból (ha észrevesznek) Továbbvihető: - Markal (max szint: 10) Kezdő bónuszok: - 20 Csontváz íjász (Skeleton Archer) - Földöntúli Hatalom Mellvértje (Breastplate of Eldritch Might); +2 varázserő - Szenvedés (Suffering); 5 mana - A célpont egység meggyengül, támadása csökken. Térkép: necro1
Végigjátszás: Ajánlom a páncélt, mert hatékonyabban tudod varázsolni a Holtak feltámasztását (kevesebb csapatot veszítesz). A varázslat viszont megmarad a további pályákra is, de valószínűleg később amúgy is megtanulnád valamelyik várban.
A küldetés elején vedd fel az ott álló csontvázakat a csapatodba. A sátrat nagyon fontos, hogy megnézd, mert így fogod látni, hogy merre vannak a narancssárga hősök. A Licheket is vedd fel a csapatodba, ők tőled kicsivel jobbra vannak. Ezután elindulhatsz. Ha túl közel érsz egy narancssárga hőshöz, új feladatot kapsz: el kell menekülnöd. Hogy mi a túl közel, azt a távolság határozza meg; pontosabban, ha a narancssárga hős el tud érni vagy nagyon közel tud kerülni hozzád egy kör alatt. Az, hogy milyen távolságból vesznek észre, a játék nehézségi fokán múlik. A legegyszerűbben úgy kerülheted el a narancssárgát, ha olyan utakon mész, ami nem visz a közelükbe. Amíg nem vesznek észre, addig fix útvonalon járőröznek. Ha észrevettek, néha elég, ha gyorsan haladsz az úton, akár tovább azon az úton, amelyiken utánad fog jönni (amikor észrevesznek, nem mozdulnak, csak a következő körben). A semleges csapatok nem védenek meg tőlük, és ha valamelyik hős elkap, nem kell harcolnod, hanem rögtön vesztettél. A célod a felszínen, hogy kerüld el az őrjáratokat és menj le a lejárón a térkép jobb alsó sarkában.
Ha leértél, két lila hős lesz a tőled balra lévő mellékjáratokban, illetve egy Dungeon vár, a bal alsó sarokban (ha akarod, foglald el). Ezek leginkább csak arra jók, hogy segítsenek fejlődni a maximális szintig, és ha akarod, el is kerülheted őket. Ami fontos, az a feljárat a jobb fölső sarokban: ez visz a Griffin Birodalomba, Vigil közelébe. A bejátszás után meg kell vívni egy csatát, ami nem lesz nehéz, mert elég nagy csapatot gyűjthettél össze és a csapatok folytonos támasztásával minimális a veszteség is.
Hősi (Heroic) szinten: Az egyetlen dolog, amire jobban kell figyelned az az, hogy hogyan kerüld el a narancssárga hősöket a játék elején. Normál szinten ragaszkodnak az útvonalukhoz, és csak akkor kapnak el, ha az útjukba kerülsz. Hősi szinten viszont elég messzire elkalandoznak. Ahogy én csináltam: A Lichek begyűjtése után és a gólemek megölése után (csontváz-toborzó házat őriznek) menj a második Vörösfa obszervatórium (Redwood Observatory). Vedd fel a Csontváz íjászokat és gyűjtsd össze a fakupacot. A narancssárga itt fog észrevenni, még ha a dzsinnek az útban is állnak. De elveszíthet szem elől, ha a zászlóhoz mész, megszerzed a csizmát, és pár körre elbújsz a lenti kis ösvényen.
Menj vissza a legszélső (bal) útra és menj fölfelé a toronyig. Ha tudsz, a +1 tudásért menj az oltárhoz (megéri, mert később többször tudsz csatában élőholtat támasztani). A csontváz-toborzó ház mellett menj el, az oltárhoz menj be a TP-ért és igyekezz lefelé a folyón átkelni. A narancssárga lehet, hogy követni fog, de mivel nem rögtön indul a nyomodba, lesz egy kis előnyöd, és nem tud utolérni. Engem egészen a füves területre követett, méghozzá úgy, hogy nem tudtam azt bejárni. Aztán később visszatöltöttem és akkor nem követett. Ha követ, akkor se kell aggódnod, mert nem fog lemenni a föld alá. Ha Markal fennmarad a felszínen, valószínűleg elkapják. Ha lefelé mész a Minotauruszokat megölve és felveszed a varázstárgyat, az elég kell hogy legyen ahhoz, hogy ne kapjanak el.
Nekromanta kampány: 2. A Támadás
Célok: - Találd meg és építsd újra Lorekeepet - Foglald el Hikm-et - Markalnak és Godricnak életben kell maradnia Továbbvihető: - Markal (max szint: 20) Kezdő bónuszok: - 2 Lich - 1 Lidérc (Wight) - Végtelen arany batyuja (Sack of Endless Gold); +1000 Arany/Nap Térkép: necro2
Végigjátszás: Én a Lidércet választottam, de hogy a két lény közül melyiket érdemes választani, az a játékstílusodon és a hős képzettségein múlik. Mivel jó ideig nem lesz élőholt várad, a Végtelen arany batyuja sokat segíthet a sereggyűjtésben.
A küldetés elején megkapod a két hőst és egy nagyon fejletlen lovagvárat. Mivel a narancssárga jó ideig nem fog támadni, kedved szerint fejlesztheted a várat. Mire feltűnik, elegendő sereged lesz (ha a lovagsergeket gyűjtöd, már Kóbor lovagokat (Cavalier) tudsz addigra toborozni). Ha élőholt sereggel harcolsz (akiket az úton gyűjtöttél össze, a térkép alsó részén), akkor a Lichek és Lidércek mellé egy jó csapat íjászt állíts. De bárhogy kombinálhatod a seregekkel, a legjobb talán az, ha minden élőholtat és a lehető legtöbb élő sereget állítod csatasorba. A Hadvezetés (Leadership) miatt nem lesz belőle probléma. A legbiztonságosabb, ha a lenti szigetet teljesen felfedezed, mielőtt hajóra szállsz. A tengeren különálló szigeteket találsz, valamint a legnagyobb szigetet, amin az ellenfél és Lorekeep található. A narancssárga egy erős és egy gyengébb sereget fog küldeni (ez utóbbi nem jelent fenyegetést). Miután a nagyobb sereggel megbirkóztál, nyugodtan hajóra szállhatsz, mert nem fog többet támadni.
Két narancssárga hajó járőrözik a vízen: nem térnek el az állandó útvonaluktól, így könnyen kikerülheted (vagy megölheted) őket. Az őrjáratok két kisebb sziget körül hajóznak, de idővel távolabbra is merészkednek és érdemes időben megállítani őket. A baloldali szigeten van egy térképész: a térképen megnézheted a később fontos helyszíneket. A tengeren nincs semmi különös, hacsak nem szintet akarsz lépni (erre jók a szirének). Ha megvetted a térképet, már láthatod Lorekeepet és a seregedbe toborozható semleges élőholt csapatokat. A legjobb, ha a sziget jobb alsó részén álló kísértetek (Ghost) felől közelítesz, mert így kevés csatával sok csapatot tudsz gyűjteni.
Ha elfoglaltad Lorekeepet, megkapod a következő feladatot: építs egy Citadellát. Ha ezt megtetted, a térkaput őrző titánok elmenekülnek. Mostanra elég nagy csapatod kell,hogy legyen, hogy átmenj a térkapun és elfoglald Hikm városát. Ha a nagy szigetről minden élőholt csapatot összegyűjtöttél, nem jelenthet gondot.
Hősi (Heroic) szinten: Hasonló módon kell végigvinni a pályát. Az összegyűjthető seregek nagyobbak, így lépést lehet tartani az ellenféllel. Az egyetlen tanácsom, hogy Markal értékeit fejleszd a lehető legmagasabbra és szánj egy kis időt Lorekeepben a Máguscéh (Mage guild) felépítésére, hogy több varázslat álljon rendelkezésedre.
***SPOILER!*** A legutolsó pályán Godric ellened fordul. Mivel előző pályákról továbbvitt hőst kell leverned, így ha nem fejleszted, akkor a végén könnyebb lesz legyőzni.
Nekromanta kampány: 3. Az Invázió
Célok: - Szerezd meg a Túlvilág botját (Staff of the Netherworld) - Szerezd meg a Halál árnyékának köpönyegét (Cloak of Death's Shadow) - Szerezd meg a Dac gyűrűjét (Ring of the Unrepentant) - Kövesd Cyrust és pusztítsd el - Markalnak és Izabellának életben kell maradnia Másodlagos célok: - Átkozd meg a mágusok városait - Támassz fel 1000 csontvázat - Támassz fel 20 csontsárkányt - Juttasd el a Túlvilág botját Markalhoz - Győzd le az elf sereget Továbbvihető: - Markal (max szint: 26) - Izabella (max szint: 26) Kezdő bónuszok: - 5 Vámpírúr (Vampire Lord) - 5000 arany - A Túlvilág átka (Curse of the Netherworld); 9 mana - Minden nem-démoni élőlény a csatatéren szentségtelen sebzést szenved el. Térkép: necro3
Végigjátszás: Ez az első olyan pálya a Nekromanta kampányban, ahol igazán meg kell fontolni, mit választasz a pálya elején attól függően, milyen stratégiát követsz. Ha az előző pályákon nem szerezted meg a varázslatot, akkor az a jó választás, mert nagy seregek ellen kell majd harcolni, és ellenük jól jön. Ha már megvan a varázslat, akkor válassz a másik kettő közül: a vámpírokkal gyorsan haladhatsz a pálya elején; az arannyal pedig gyorsabban építheted a várad.
Egy kis szigeten kezdesz: itt található Lorekeep (Necropolis vár, 11. szintű) és Csontváz íjászokat és Zombikat szerezhetsz rögtön kezdéskor. Izabella ugyanezen a szigeten kezd Newpost vára előtt. Newpost az egyetlen lovagvár a térképen és sajnos első szintű, így nem különösebben hasznos azon kívül, hogy aranyat ad. A Citadella viszont itt is kellhet arra az esetre, ha megtámadnának. A semleges élőholt seregek beállnak Markalhoz, így hamar, jó csapatot gyűjthetsz és elhajózhatsz egy másik szigetre (némelyiken szinten szerezhetsz csapatokat). Ziyad a jobboldali mágusvár, ez esik Markalhoz a legközelebb. Ha sietni akarsz, erre indulj. A vár környékén sok csapatot toborozhatsz semleges élőholtakból. A vár elfoglalásával megkapod a Túlvilág botját. Ezzel kell az elfoglalt várakat nekropolisszá változtatnod. Ha átváltoztatod a várat, 1. szintű lesz, úgyhogy, ha kevés a nyersanyagod/aranyad, meghagyhatod őket mágusvárnak, mivel elég magas szintűek. Ha megvan a bot, kapsz egy másodlagos feladatot: a három mágusvárat változtasd át nekropolisszá. Ez nagyon fontos ahhoz, hogy szembeszállhass a narancssárgával. A második varázstárgy, a köpeny, az északon lévő várban van, míg a baloldali várban nincs semmi újdonság, ennek elfoglalásával és átváltoztatásával csak megakadályozod, hogy az ellenfélnek több serege legyen (míg te innen is toborozhatsz majd).
Az utolsó varázstárgy a jobb fölső sarokban van, amihez át kell menned három helyőrségen. Igaz ugyan, hogy a harmadik a pálya végét jelenti, szóval, ha azt túléled, biztonságban vagy. De ahhoz, hogy vége legyen a pályának, 20 Csontsárkányod (Bone Dragon) kell, hogy legyen. Csak akkor menj át a helyőrségeken, ha biztos, hogy a veszteségek után is marad 20 sárkányod. Szintén másodlagos feladat, hogy 1000 csontvázat gyűjts össze. Amennyire én tudom, ez teljesen opcionális (bár nekem sikerült ezt teljesíteni anélkül is, hogy igyekeztem volna), de megéri, mert a következő pályán lesz jelentőssége. És ekkor kapod meg a játék legjobb bejátszását is. A pálya azért nem ilyen egyszerű, mert a narancssárga hősei folyamatosan jönnek egy térkapun át éppen a két vár között félúton (azok között, amelyikekben a megszerzendő tárgyak vannak). Nem vagyok benne biztos, hogy mi a céljuk, nekem úgy tűnt, Markal megölése, mert nem Lorekeep felé indulnak, sőt, azzal nem is törődtek, amikor Markal a jobban védett lovagvárban ült, és soha nem támadták meg a kezdő szigetet, amikor Markal nem volt ott. Magasabb nehézségi fokon igen erős seregeik vannak, olyannyira, hogy sokáig szaladgáltam, sereget gyűjtögettem, mielőtt megöltem volna őket, mert kb. hetente jött egy újabb. Persze az is egy megoldás, hogy hamar körbeszaladsz, elfoglalod és átváltoztatod a várakat, majd elkezded gyűjtögetni a csapatot.
Egy elf sereg is feltűnik ezen a pályán: Izabella másodlagos feladata lesz, hogy megsemmisítse őket. A bejátszás szerint Izabellának kell megölnie őket, de Markal is ugyanúgy megteheti, sőt, jóval egyszerűbb lehet. Az elfek célja Newpost és Lorekeep és ha valamelyiket elfoglalják, a csatában időlimit lesz. Ha a hajót támadod meg, akkor normál módban megy a csata.
Hősi (Heroic) szinten: Amikor először próbáltam, nem jó vár felé indultam és emiatt jóval hosszabb lett a játék a vártnál, mert nem volt elég erős csapatom, hogy legyőzzem Jhorát. A sebzést okozó varázslatokkal óvatosan bánj, mert a legtöbb hős visszatükrözi, vagy mágiaellenállása van. Szóval jobban jársz a normál támadással. Emellett támasztgasd a csapataid, próbáld meg veszteség nélkül megvívni a csatákat, mert míg te egy Nekromanta várral indulsz, az ellenfél 4 mágusvárból veszi a csapatot. Ha inkább sietve végigszaladsz a pályán, akkor se hagyd ki a semleges élőholt csapatokat, még ha kis kitérőt jelentenek, akkor se. Szükséged lesz rájuk a csatákban.
Nekromanta kampány: 4. A királygyilkosság
Célok: - Találd meg Cyrust és végezz vele - Markalnak életben kell maradnia Továbbvihető: - Markal (max szint: 30) Kezdő bónuszok: - 20 Kísértet (Spectre) - 4 Lich - Bábjátékos (Puppet Master); 12 mana - A hős átmenetileg átveszi az irányítást a célpont ellenséges egység felett. Élőholtakra, elementálokra és mechanikus egységekre nincs hatással. Térkép: necro4
Végigjátszás: Ha eddig nem szerezted meg a Bábjátékos varázslatot, akkor valamit nem jól csináltál. Ha nincs meg, de van Gyakorlott sötét mágiád (Expert Dark magic), akkor ezt válaszd, mert csatában kevesebb csapatot veszítesz, ha használod. Máskülönben a Licheket ajánlom, mert gyakrabban kerülnek sorra és nehezebben halnak meg, mint a Kísértetek (náluk az elkerülés lenne a lényeg, de sokszor nem sikerül). Olyan sokat egyébként nem számít, hogy mit választasz, mert 20 csontsárkánnyal, 900 csontvázzal és 100 csontváz íjásszal kezdesz.
Ez a pálya olyan, mint egy labirintus: fel-alá szaladgálsz, sátrakat keresel, Mágusok kunyhóit (Hut of the Magi), hogy lásd, merre kell menni. Néhány térkapu azért a segítségedre lesz. Azért nem olyan rossz a helyzet, szerintem eltévedni nem lehet, és időlimit sincs. (Habár szerintem Cyrus serege az idő múlásával növekszik.)
Menj be minden Mágusok kunyhójába, amit látsz, így sok időt takaríthatsz meg és a 20 csontsárkánnyal nem lesz gond a csatákkal sem. A kezdőpont közelében néhány titán fog feltűnni, de nagy a sereged, van Holtak feltámasztása varázslatod, nem lehet gond. Útközben megéri aranyat és varázstárgyat gyűjteni, bár az első és egyetlen igazi kihívás a pálya végén lesz, amikor Cyrusszal találkozol. Néhány helyen gyűjthetsz csapatot is: házakból és semleges seregekből. A ládákból az xp-t válaszd, mert itt elég nehéz elérni a maximális szintet.
Az első kulcs megszerzése után menj át a térkapun, és a jobboldali úton indulj el. Jobbra tarts, majd fölfelé, a piros kapuhoz és folytasd az utat a következő sátorhoz és a Mágusok kunyhójához. Ha harci gépeket és jó varázstárgyakat akarsz, akkor menj észak felé az első elágazásnál, amit találtál. Miután átmentél a térkapun a kék sátornál, menj jobbra és lefelé, hogy összegyűjts néhány Fertőző zombi (Plague zombie). Venned szerintem nem kell a házakból, mert végül lehet, hogy el fogod küldeni őket. Ha továbbmész dél felé, eljutsz a kék kapuhoz. Először balra menj egy kis xp-ért, varázstárgyért és csontsárkányokért. A piacon a higany (mercury) kivételével mindent eladhatsz. Menj jobbra, és majdnem egyenesen a következő kapuhoz érsz. Az egyetlen, ami itt fontos lehet, hogy a Halállovagok (Death knight) nem csatlakoznak hozzád. Vagy legalábbis nem mindig, pedig kellene nekik. Nincs belőlük sok, és meg kell támadnod őket, mert ha beállnak, jobban jársz velük, mint a Zombikkal (akiket most kidobhatsz a seregből). Innentől kezdve nem nagyon kell irányítás: fedezd fel az utakat, amerre még nem jártál. Kövesd az utat, míg el nem jutsz addig a pontig, ahonnan elteleportálódsz a középpontba, a lejáróhoz.
A föld alatt egyetlen kicsi terület van: Cyrus itt vár rád. A csata nem lehet túl kemény, mert a manádat rég feltölthetted és csapatod is bőven van. Könnyebb lesz, mint a harcok az előző pályán. A csapatod akár még nagyobb is lehet, mint Cyruszé.
Nekromanta kampány: 5. Heresh ura
Célok: - Szerezd meg a Nekromancia amulettjét (Amulet of Necromancy) - Fogd el Godric lányát - Hozd el Godric lányát Lorekeepbe - Foglald el Hikm-et - Markalnak és Izabellának életben kell maradnia - Egy hónapon belül szerezd meg az Amulettet Másodlagos célok: - Öld meg a fekete sárkányokat! Kezdő bónuszok: - 3 Lich - 1 Csontsárkány (Bone Dragon) - Oroszlánsörény Köpönyeg (Cape of the Lion's Mane); +2 Morál Térkép: necro5
Végigjátszás: A köpönyeget azért nem érdemes választani, mert az élőholtak immúnisak a morálra. A másik kettő közül kedvedre választhatsz, de szerintem végül a Lichek lesznek jobbak. Az első körben küldd el Izabella összes csapatát, őt pedig ültesd be a várba. A csapatai egyébként elhagynák őt és átállnának Godrichoz; jobb ezt megelőzni. Markallal vegyél ki minden sereget a nekropoliszból, szedd össze a semleges zombikat és indulj balra. A Kóbor lovagokat (Cavalier) meg kell ölnöd, hogy a Mágusok kunyhójába (Hut of the Magi) bemenj (innen láthatod Hikm-et és Godricot). Miután megnézted ezeket, vegyél Kísérteteket és indulj tovább balra, míg a Ráksaszákhoz nem érsz. Meg kell tudnod oldani veszteség nélkül a harcot ellenük: használd a Bábjátékos (Puppet master), Őrjöngés (Frenzy) és Holtak feltámasztása (Raise dead) varázslatokat. Ezután kiszabadíthatod Freyát a börtönből (csak Markal tudja megtenni). Menj vissza az úton Lorekeepbe. Eközben vegyél egy új hőst a nekromanta várban, akivel vedd ki a csapatokat és menj a Földöntúli kúthoz (Magic Well) a két vár közé.
A visszaúton angyalok leselkednek rád: ugyanaz a taktika, mint a Ráksaszáknál. Menj a Földöntúli kúthoz és a kis hőstől add át a csapatot Markalnak. Vedd föl az Angyalszárnyakat és repülj át a hegyen Godrichoz. A második hét eleje előtt odaérhetsz, vagy annak az elején, így Godric csapata még valamivel kisebb lesz. Godricot legyőzni nehéz lesz. Magas szintű és a varázslatait aszerint kapja, hogy te hogyan fejlesztetted őt a második pályán. Gond lehet, hogy miután a seregeit megölted, automatikusan lovagseregeket idéz ugyanabban a csatában, tehát nem tölthetsz manát, jól be kell osztanod. A legjobb, ha van Léleklánc (Spirit link) képességed, amivel nyerhetsz némi manát. Használd az Őrjöngés, Bábjátékos és a Túlvilág átka (Curse of the Netherworld) varázslatokat. Először a mágusokat és a titánokat öld meg, a többi csapattal ezek után törődj. Arra ügyelj, hogy az íjászaid életben maradjanak, mert amikor lovagseregeket idéz, lesz 100 íjásza, akikkel benn marad a várban. Az angyalokra varázsolj Bábjátékost és velük öld meg a Kóbor lovagokat. Ez főleg hősi szinten fontos, ahol akárhányszor gyógyíthatnak kézrátétellel, ami a Bábjátékos és az Őrjöngés hatását is leszedi.
Ebben a küldetésben a legjobb, ha hamar megtámadod Godricot. Hősi szinten is, még ha Godric 22-es szintű, akkor is (ami ugye akkor van, ha max szintre fejlesztetted őt a második pályán, ha így volt, készülj pár visszatöltésre). Ha hamar megtámadod Godricot, akkor a narancssárgával se kell törődnöd, aki a második héten indul el feléd. Elég jó sereggel indul Lorekeepbe, ami után szerintem Newpost felé venné az irányt. Akárhányszor játszottam ezt a pályát, hogy teszteljem, a narancssárga hős egy bug miatt beragadt Lorekeepbe. A harmadik héten egy újabb hős jön hajón, aki Newpostnál köt ki és azonnal meg is támadja. Ha elveszted mindkét várat, azt a feladatot kapod, hogy egy héten belül foglalj el bármilyen várat. A narancssárgának nagyjából akkora serege van, mint Godricnak, így meg tudnod ölni Godricot, ha a narancssárgát is meg tudod. Ha építkezni akarsz és mindent felfedezni a pályán, Markallal állj a Lorekeepbe vezető út alján a második hét elején, és miután megölted a narancssárgát, azonnal menj Newpostba, mert a következő hét elején oda érkezik a következő hős.
Hősi (Heroic) szinten: Az időzítés döntő fontosságú: mindent meg tudsz csinálni, hogy két héten belül megtámadd Godricot, de nem nagyon térhetsz el a fent leírt úttól. Ha nem sikerült, inkább töltsd vissza, mert Izabella nem fog kitartani a narancssárga ellen lovagseregek nélkül, a lovagseregek meg idővel átállnak Godrichoz. Ha Lorekeepben nem sikerül Sötét Lidérceket (Wraith) és Licheket szerezned, ne pazarold a nyersanyagot és időt: inkább fejlessz mást. Újabb hősök vásárlása nélkül is sikerülhet minden csapatot összeszedned az első héten és talán a másodikon is, így időben odaérhetsz Godrichoz (a második hét első napján Godric feléd indul és nem tud csapatot venni).
Ha Godricot max szintre fejlesztetted, kezd újra az egészet a második pályától... Nem vagyok benne biztos, hogy a 3-4. pályát is újra kell játszanod. Nekem 5-7 óra visszatöltögetésbe telt, mire megöltem azt a Godricot, akinek volt Tömeges Megtisztítás (Mass cleansing) és Feltámasztás (Resurrection) varázslata és Égi útmutatás (Divine guidance) és Őrangyal (Guardian angel) képessége. Ugyanígy, ha a második pályán Godricnak nem túl hasznos képzetségeket/képességeket veszel föl, azzal is könnyebbé teheted a dolgod. Viszont ha jól fejlesztetted, a kampány legnagyobb kihívása lesz. Végezetül a végső csata előtt mindenképp rakd fel a patch-et, ami az Őrjöngést javítja, különben csak íjászokon tudod használni.
|