Millenium Website: Túl az első 1000-látogatón.
Millenium Website: Túl az első 1000-látogatón.
Légy üdvözölve
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Heroes 5
 
Főmenü
 
Amit legjobban ajánlok!
 
A Heroes Might and Magic Portáleggyesület logója

 
Háttérzene
 Korpiklaani - Tapporauta
 
Hírlevél Feliratkozás
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Mostani holdálás

Holdfázis
 
Kampányok
Ez a szavazás a kampányokról szól!
Milyennek találod a Heroes V-kampányait?

A Heroes III kampányához képest könnyű
Az egész sorozatban ez a legkönnyebb
A sorozatban ez a legnehezebb
ugyanolyan mint a többi
Unalmas, szánalmas
Teli van kihívásokkal, nehéz
izgalmas, szeretem játszani
Túl könnyű
Rossz a története, nem jó
Pocsék.......
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hősök leírásai
Hősök leírásai : Démonlordok

Démonlordok

Bozsó Máté  2007.06.30. 22:49

Itt mindent megtudhatsz a heroes V-ben található Démoni hatalommal rendelkező hőseiről. Kattints a tovább gombra:

Démonlordok

 

Agrael (Kampányhős)

Agrael a Démon szekta soraiból került a kultisták élére, majd vált a Démon Uralkodó megbízható jobbkezévé. Utálói vakmerőnek és túl-ságosan ambiciózusnak tartják, de a belőle áradó, megfelelően féken tartott agresszivitás rettegett és elismert hadvezérré tette. Mindig támad, ha megfelelő helyzet adódik, és nem fél kockázatot vállalni, ha a jutalom arányban áll a kockázattal.

Specialitás

Gyorsaság aurája

A hős seregében minden lény kezdeményezése 1%-kal nő a hős minden szintjéért.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Támadás

5%-kal növeli a hős lényei által okozott közelharci sebzést.

Harci őrjöngés

A hős seregében minden lény minimális és maximális sebzése 1-gyel megnő. Különösen hatékony alacsony szintű lények esetében.

 

Alastor

Alastor már fiatalkorában meghökkentő képességeket mutatott az elme befolyásolása terén, de erről leginkább ellenségei tudnának mesélni, akik maguk sem értették, miért sétálnak bele a perzselő lávafolyamba a kisfiú tekintete hatására. A különleges tehetség híre az Uralkodó fülébe is eljutott, aki engedélyezte, hogy Alastor először Sheogh mestereinél, majd szerte Ashan világán tovább képezze magát. A rá támadó seregek nagy részét képes saját oldalára állítani és harcba küldeni korábbi társaik ellen.

Specialitás

Tudatrabló

A Zavartság varázslat hatása mellett a célpont manája is lecsökken, a hős minden szintjéért 1 ponttal.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Bűbájosság

A hős gyorsabban varázsolhat a harcban. A két varázslat közti idő 10%-kal csökken.

Manavisszanyerés

Megduplázza a manavisszanyerést.

 

Biara (Kampányhős)

Biara, a legendás képességekkel bíró Succubus, a Démon Birodalom egyik legveszélyesebb fegyvere. Vele született tehetségét a csábítás, gyilkolás és beépülés terén kegyetlen ön-tréningezéssel mesteri szintre fejlesztette, senki nem mérhető hozzá Sheogh birodalmában. Ha a dolgok rosszra fordulnak, Kha-Beleth mindig Biarát hívja.

Specialitás

Kapuk őre

A kapunyitással érkező lények száma 1%-kal nő a hős minden szintjéért.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Szerencse

1-gyel növeli a hős seregében lévő lények szerencséjét.

Mágiaellenállás

A hős seregében minden lény mágiaellenállása 15%-kal megnő. A lények nagyobb eséllyel térnek ki az ellenséges mágia elől.

 

Deleb

Deleb egyike volt azoknak a tábornokoknak, akiket Kha-Beleth saját börtöne rendbehozatalával bízott meg, így a munka ideje alatt lehe-tősége volt kiismerni a legrafináltabb hadi gépezeteket. Az utálói által csak „Húsdaráló”-nak becézett hölgy kétségtelenül jobban bízik saját gépezeteiben, mint a kiszámíthatatlan démoni teremtmények hordáiban, akik hűségét csak folytonos terror alkalmazásával tudják a démonlordok biztosítani.

Specialitás

Vasszűz

A hős parancsnoksága alá tartozó balliszták tűzlabda hatást kapnak. A tűzlabda manája +1-gyel nő a hős minden negyedik szintjével.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Haladó Harci szerkezetek

A harci szerkezetek hatékonyabbá válnak. A balliszta támadása, védekezése és sebzése nő. A katapult 40% eséllyel talál, és sebzése megnő. A gyógyítósátor gyógyítóereje nagyobb lesz. A lőszerkocsi megnöveli a hős távolsági harcosainak támadását 2-vel.

Megjegyzés

Deleb Ballisztával és Lőszerkocsival kezdi a játékot.

 

Gamor (Kampányhős)

 

Specialitás

Rohamozó

A hős mozgáspontjai 5% + négy szintenként 1%-kal megnőnek. A teleportálás varázslat felével kevesebbe kerül.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Logisztika

10%-kal növeli a hős mozgási sebességét szárazföldön.

Nyomkeresés

A nehéz terepen való áthaladás büntetése 50%-kal csökken.

 

Grawl

Bárhová megy Grawl, mindig kíséri egy csapat ugató és nyáladzó Pokolkutya vagy Cerberus. Ezek a teremtmények az egyetlenek, akik iránt Grawl bármiféle szimpátiát érez és úgy védelmezi őket, mintha a családtagjai lennének. Néhányan nevetnek is rajta, hogy esetleg tényleg igazi rokonság van köztük, de aki ki meri gúnyolni emiatt Grawlt, könnyen a borotvaéles állkapcsok közt találhatja magát.

Specialitás

Kutyakiképző

Minden pokolkutya és cerberus a hős seregében +1 bónuszt kap támadásra és védekezése, a hős minden két szintjéért, az első szinttől kezdve.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Haladó Pusztító mágia

Lehetővé teszi negyedik körös pusztító mágia varázslatok tanulását, és a pusztító mágia még erősebb lesz.

 

Grok

Grok kinevezését a Birodalom „kifutófiújává” két dolog indokolta: vele született szívóssága és a Birodalom kedvelt szórakozása, a mészárlás. Ő szervezi az összes véres szórakoztatást mestere mulatságára, vezeti a játékokat, amíg Kha-Beleth meg nem öli a kiszemelt áldozatot. A Birodalom tudja, hogy ha gyorsan és hatékonyan kell elintézni egy problémát, a rabszolgaként engedelmeskedő és agyatlanul brutális Grok a megoldás.

Specialitás

Rohamozó

A hős mozgáspontjai 5% + négy szintenként 1%-kal megnőnek. A teleportálás varázslat felével kevesebbe kerül.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Logisztika

10%-kal növeli a hős mozgási sebességét szárazföldön.

Nyomkeresés

A nehéz terepen való áthaladás büntetése 50%-kal csökken.

 

Guarg (Kampányhős)

Néhány – azóta már halott – harcos azt mondta Guargról, hogy „nem teljesen démon”. Ha valaki belenéz függőleges pupillájú égő szemei-be, maga is eldöntheti, hogy az állítás igaz-e, de hangosan kimondani a véleményt nem tanácsos, mert Guarg kegyetlenül bosszút áll érte mágikus ereje segítségével.

Specialitás

Tudatrabló

A Zavartság varázslat hatása mellett a célpont manája is lecsökken, a hős minden szintjéért 1 ponttal.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Sötét mágia

Lehetővé teszi harmadik körös sötét mágia varázslatok tanulását, és minden sötét mágiát erősebbé tesz.

Elme Mestere

A Lassítás és a Zavartság varázslat tömeges hatású lesz, de varázslási költségük megduplázódik. A hős csak feleannyi kezdeményezést veszít a varázslásukkal.

 

Jezebeth

Jezebeth jogosan büszke rá, hogy a Démon társadalomban elfoglalt magas helyét kivételes csábítási tehetségének köszönhetően érte el. Succubus alattvalói imádják és követendő példának tekintik őt, alig várva a lehetőséget, hogy megronthassanak és megölhessenek valakit a Birodalom dicsősége érdekében.

Specialitás

Csábító

Minden succubus és succubus úrnő a hős seregében +1 bónuszt kap támadásra és védekezése, a hős minden két szintjéért, az első szinttől kezdve.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Bűbájosság

Felgyorsítja a varázslást harc közben. 10%-kal csökkenti a hős által használt varázslatok között eltelt időt.

Mágikus ösztön

Lehetővé teszi harmadik körös varázslatok tanulását attól függetlenül, hogy járatos-e a hős az adott iskolában.

Megjegyzés

Jezebeth Gyógyítósátorral kezdi a játékot.

 

Marbas

Marbas évekig az Ezüst Városok démon kultuszának vasöklű vezetője volt. Alattvalói, a renegát mágusok gyűlöletétől övezve kitanulta azok mágia művészetét – részben kíváncsiságból, részben önvédelem-ként, hogy meg tudja védeni magát egy lázadás esetén is. Mágikus ellenállása egyedülálló a Démon Birodalom lordjai közt.

Specialitás

Mágiatörő

A hős seregében minden lény mágiaellenállása 5% + hős szintenként 1%-kal megnő.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Logisztika

10%-kal növeli a hős mozgási sebességét szárazföldön.

Nyomkeresés

A nehéz terepen való áthaladás büntetése 50%-kal csökken.

 

Nebiros

Bár Nebiros minden más Sheogh mélységeiből jött teremtménynél több időt töltött a csatában, sikereit inkább saját szerencséjének és kiszámíthatatlanságának köszönheti. Legyőzött ellenfelei azt mondják, hogy a Káosz erői vannak vele, akik úgy fordítják a szerencse kerekét, ahogy Nebiros épp szükségét látja. Rabszolga volt, Sheogh egyik leg-erősebb démonlordja lett – bizonyos, hogy Urgash átkos ereje támo-gatta (és támogatja most is) felfelé vezető útja során.

Specialitás

Káosz kiválasztottja

A hős serege minden tagjának 1-gyel nő a szerencséje. Az ellenséges hős nem használhat taktikai képességeket a csatában.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Támadás

5%-kal növeli a hős lényei által okozott közelharci sebzést.

Taktika

Lehetővé teszi, hogy nagyobb területen rendezd újra a lényeidet a harc előtt.

 

Nymus

Miután személyesen tanúja volt az Alexei király és lovagjai által a Napfogyatkozás Háborújában véghezvitt mészárlásnak, Nymus eldöntötte, hogy a továbbiakban az óriási túlerő taktikáját jöveti. Éveken keresztül kutatta a Pokol kapuinak titkát és lelőhelyét, így gyorsabban és több teremtményt tud megidézni, mint a többi Démonlord.

Specialitás

Kapuk őre

A kapunyitással érkező lények száma 1%-kal nő a hős minden szintjéért.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Szerencse

1-gyel növeli a hős seregében lévő lények szerencséjét.

Mágiaellenállás

A hős seregében minden lény mágiaellenállása 15%-kal megnő. A lények nagyobb eséllyel térnek ki az ellenséges mágia elől.

 

Sovereign (Kampányhős)

 

Specialitás

Gyorsaság Aurája

A hős seregében minden lény kezdeményezése 1%-kal nő a hős minden szintjéért.

Tulajdonságok

 Támadás 2              Varázserő1

 Védelem 0              Tudás2

           mana 20

Képességek

Alap kapunyitás

Egyedi démonúri ismeret. Az impek és démonok (és fejlesztett változataik) képessé válnak kaput nyitni a démoni síkra, hogy utánpótlást hozzanak a csatatérre. Minden egység harconként egyszer nyithat kaput. Az újonnan érkezett lények a kaput nyitók 25%-át teszik ki, és a harc végén eltűnnek.

Alap Támadás

5%-kal növeli a hős lényei által okozott közelharci sebzést.

Harci őrjöngés

A hős seregében minden lény minimális és maximális sebzése 1-gyel megnő. Különösen hatékony alacsony szintű lények esetében.

 
-->Tribes of East<--
 
Hammers of Fates
 
Lapom Chat szobálya: Lépj be te is!!!
Név:  
Jelszó:  

 

Óra és naptár: 

 

 
Heroes IV : The Gethereing Storm
 
Egyéb dolgok
 
Melyik a kedvenc várad??????
Ha játszol a heroes 5-el akkor biztos megvan a kedvenc nemzettséged is.
Melyik a kedvenc várad az alábbiak közül??????

Heawen
Academy
Sylvan
Dungeon
Necropolis
Inferno
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
A Honlap számlálója
Indulás: 2007-04-11
 
E-mail Belépő
Felhasználó név:
Jelszó:
Mail szerver:
(pl:mail.freemail.hu)

 
Hirdessetek
 

Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!